onsdag 22 februari 2012

Kan komplettera med...

Att jag också, i min förvandling till "tant", börjat dricka kaffe mitt i en vinkväll med goda vänner. Det har aldrig tidigare hänt, men efter förra fredagen så känns det som om det kommer att bli fler gånger... Det var gött!

Och inte nog med det, i lördags, efter ljust och fräscht, åkte vi hem! Jajjemän, två glas rött till maten, en fantastiskt rolig show där man kom helt upp i varv och sen.... 6 mil hem i bil!!! Med en enda tanke i huvudet: "- jag vill hem och sova!!!!" i vanliga fall skulle man ha planerat inför det här i flera veckor, bestämt pub-runda och gått ut för att prata, skratta och dela på nån ytterligare flaska vin...

Leif GW Persson har uppgraderats till nån form av manligt idol-virke...

Jag har tagit mig in-runt-shoppat-ut på Ikea på under halvtimmen!

Kvalitet och komfort framför allt!!! Typ ett nytt motto...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar