lördag 25 februari 2012

Äntligen!!!!

Utbrast Per igår kväll när han kunde konstatera att jag var redo att gå och lägga mig!

Jag och Per har haft en regel om att vi inte stänger av eller byter ut en film som vi har börjat titta på.

Inte heller dricker jag kaffe på kvällen, och framför allt inte till "fredagsmyset".

Och är det helg, ja då går jag inte och lägger mig i arbetstid(det gör jag inte under veckorna heller oftast). Inte ens om jag är trött!

Igår gjorde vi allt det där. Vi drack en stor kopp kaffe till Skavlan. Ja ni hör ju.... Skavlan.... Sen började vi titta på en film, fredagsbion på Svt, som dessutom var bra. Men vi stängde av och stod i sovrummet innan 22.00!!!
Och det bästa av allt, det kändes såååååååå gött! Jag somnade direkt.

Per, som ända sen vi träffades, kämpat för att hålla sig vaken i soffan med mig, vardag som helg, efter att han insett att det där med sängen helt enkelt inte är ett alternativ förrän "tiden är inne", eller fått med mig på en kopp kaffe senare än middagstid i normala fall var hur nöjd som helst!

"-Äntligen! Som har har väntat! Jag har varit gubbe ensam länge, men nu äntligen har "mi smöle" blivit tant på riktigt!!!"

Så sammanfattar han de sista månadernas utveckling...

Då har jag inte bara konstaterat det själv, utan jag har även fått det bekräftat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar