måndag 2 maj 2011

Tarzan i djungeln....

Very well, cykelställ!

Very good, gummisnodd!!

Very nice, fågelbajs!!!

Tarzan i djunge´n, klia sig på....

Min fråga kan vara, vad ska vi ta fram och äta imorgon? Vad ska vi göra till helgen? Handlar du på vägen hem?

Svaret kan bli nåt av ovanstående...

Ja men alltså ni fattar va???? Hur blev det såhär? Här läser jag på universitetet, ska få en fin masters och bli sådär märkvärdig och "fin i kanten" eller??? Nej absolut inte! Min utbildning är helt och hållet mitt "fritidsintresse"- det är något jag gör av helt egoistiska skäl, för att jag hur konstigt det än låter, älskar det jag läser... (undantag finns för att få ihop helheten-eller?) När jag kommer hem är det det här som är min verklighet, det som håller mig kvar på jorden och som gör att jag varje dag vaknar och inser hur lyckligt lottad jag verkligen är...

Very nice, fågelbajs! (skulle man kunna säga!!"!)

Hola!








Nu är ju inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar