onsdag 22 februari 2012

Det började med en pelargon....

Sen blev det ytterligare tre stycken, röda pelargoner...
Året efter blev det rosa pelargoner, inte mindre än tio stycken!!!!!

Sen dess har det gått snabbt. Och listan är lång på saker som bevisar att jag sedan länge passerat GÅ! Och nu finns det ingen återvändo! Jag har accepterat mitt öde...

Det sista i raden av bevisen är;
- inslagen med Helena Bergström på melodifestivalen!
- ÖB-reklamerna
- reklamen från Ski-Sunne. (herrejisses vad jag lider med er som aldrig kommer att få se den reklamen... )

Nu var det bara exempel från tv men det är där jag faktiskt slappnar av på kvällen och återhämtar mig och i den stunden, mellan fullkomligt full i skallen och fullkomligt tom i skallen så fastnar detta... Och jag älskar det!!!! Jag avskyr verkligen reklam, men vetskapen om att något av ovanstående skulle kunna dyka upp i rutan får mig att härda ut! Och då brister allt.... Det går inte att hålla tillbaka vare sig skratt eller tårar, ja tårar, jag kan ibland skratta så jag gråter, och till och med till dessa reklamer...

Per brukar titta på mig, små-le och ge mig en varm kärleksfull blick samtidigt som han skakar lite lätt på huvudet... Jag vet vad han tänker! Han har sagt det förut!

Jag är en TANT!!!! Och jäkligt stolt över det!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar