måndag 19 december 2011

Vi fortsätter på temat trött...

Vi sitter i bilen nu, på väg till Karlstad. Ska hämta soffan och ckltirglovkgjfivöh... Ursäkta franskan, men kände att vi nog var tvungna att censurera oss själva där för tillfället, vet inte om jag är redo för att avslöja vårt sista blivande (förhoppningsvis) inköp... Det blev liksom en sån där "oooops, we did it again" så vi återkommer om det...

Men trött var det ju... Byggde trots allt ihop Eriks säng innan jag hämtade dem på dagis. Det var ett par mäkta imponerade barn som satt förväntansfulla i bilen hem och som sen sprang upp på Eriks rum för att inspektera! Betyget : lika bra som pappa!!! Och när pappa kom hem var de snabba att tala om att mamma hade minsann lånat pappas skruvdragare och lyckats få ihop sängen helt själv!!! Och de hade provat att snarka i den också, och den höll!!!! (det ni, det är kärlek det!)
I bilen hem undrade Viktor dock om jag hade lagt ner de nya lite större kuddarna också. Mm, det hade jag ju men trodde nog att vi skulle bli tvungna att byta dem mot några mindre ändå. Viktor förklarar då att han inte behöver byta iaf, "- jag har sö storrt hövve ja så ja behöver nog ha sö storö kuddör ja!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar