lördag 17 december 2011

Favorit i repris!

Efter inlägget igår passade barnen på att köra en favorit i repris!

Då var det en mörkblå oljekrita som blev verktyget till deras konstverk, och målet för konstverket blev trappan (den gamla som tur var, men vartenda trappsteg!), hela trapphusets väggar, klinkersgolvet i hallen nere, ytterdörrens insida och lite väggar i hallen också... Jo just det ja, den vita byrån i hallen fick sig ett par målningar också!!!!!

Tiden för konstverket.....? Njae... Max 2 minuter!!!!! Jag är tydligen inte den enda som satsar på rekord!

Vad jag och Per gjorde under tiden???? Per satte fast ett par lister på vinden och jag var på mitt rum (dvs tvättstugan)!!!!

Varför vi låter dem ha pennor och kritor???? det gör vi inte egentligen, spritpennan blev offer för en kidnappning på grund av klättring.... Kritan vet jag fortfarande inte var den kom ifrån, jag hade ju ställt undan alla pennor och kritor efter fadäsen i torsdags!!! Det vet jag att jag gjorde... Jag lovar!!!!!

Jaja, tur i oturen är väl att kritan på de flesta ställen gick att tvätta bort till skillnad från spritpennan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar