torsdag 29 december 2011

Egentid

Jag har precis hällt upp ett sort glas med Ramlösa, jordgubb/lime (och ja, vi köper för det mesta vårt bubbelvatten-trots att vi har en soda stream... ) just för tillfället uppmuntrats jag dessutom er alla att även ni köper ert bubbelvatten, och då såklart just Ramlösa, då de nu skänker en liter rent vatten till olika projekt i Afrika i samarbete med Röda Korset!!!

Ja, sen bröt jag loss två bitar av den mörka chokladkakan, ena med smak av mint den andra av smaken hallon. Jag tog med mig en bra bok, en bra tidning och fjärrkontrollen till tv:n och kröp upp i soffan! Det är dags för egentid.

Har spenderat dagen tätt ihop med trötta, gnälliga, arga barn medan mannen och en elektriker fixat med elen till vinden, så nu tog min älskade make med sig bråkstakarna ut till garaget så jag skulle få en andningspaus!!!! Tack älskling!!!!!!

Så nu sitter jag här, och om nån minut kommer jag lägga undan mobilen och dyka ner i min lektyr, njuta av gott bubbelvatten samtidigt som jag gör en god gärning och suga förnöjt på min choklad!

Egentid!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar