tisdag 27 december 2011

Underbara jul!

I år fick vi fira jul!!!! Och trots vårvädret så blev det faktiskt en riktigt fin jul.

Grötfrukost med svärföräldrarna fick inleda dagen, och såklart hade ju tomten lämnat ner lite klappar ute på trappen lagom till detta.

Sen blev det fortsatt firande hos mina föräldrar, klassiskt med julbord, Kalle anka ( som jag faktiskt för första gången på många många år orkade ägna några minuter). Efter där kom tomten och lyckan var total för barnen (nja, för mig med faktiskt). Barnens leksaksförråd har fyllts till bredden och jag har stillat mitt skobegär för en stund!

Mina bästa presenter: en natt på Sunne spa med valfri behandling tillsammans med maken, presentkort på inredning, bidrag till ännu mer inredning, nya vita fina peperoni vinterkängor och Mia Skäringers nya bok "avig Maria", en bok om LCHF!

Vi fick tipset före jul av mina föräldrar att ta med släpkärran på julafton vilket vi såklart inte gjorde, hur kaxigt hade inte det sett ut???? Men men, med facit i hand vet vi att ibland är det bra att lyssna på sina föräldrar! Men å andra sidan är det bra att vara självständig också, på detta sätt fick vi ju julbord dagen efter också i form av rester när vi hämtade resten av sakerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar