torsdag 26 april 2012

Whats for dinner???

Igår hade vi lyxat till det med vår favoriträtt. Egentligen ingen lyx i sig, men eftersom det är nåt av det godaste som vi (enligt mig iallafall) äter så känns det otroligt lyxigt!

Är det nån av er som kan gissa vad det är????

Jasså, inte? Kan ni verkligen inte se det ens om ni tittar noga på bilden, den med det bruna innehållet???!!!

Men om jag hjälper er lite då. Kolla in den andra bilden också, den med det lite ljusare innehållet på...

Det är exakt samma sak på bilderna, bara två olika sidor av det....

Ser ni nu då vad det är gör nåt????

Nej, då kan jag nog inte hjälpa er mer utan att avslöja det...

Det är..... Håll i er nu.... HALLOUMIGRATÄNG!!!!!


Va??? Kunde ni inte lista ut det??? Nej iofs, nu är själva kletet bortsköljt för att ni skulle kunna se att det var halloumi, men jag tror att budskapet gick fram kanske....??

Det var Pers tur att göra gratängen igår eftersom jag var på zumba som sagt. Men att sätta en Halloumigratäng på "golvet" i ugnen i 200 grader, i över en timme, är inget smart drag....

Såhär ser den halloumin ut då märkte vi när vi väl fick loss den från ugnsformen....

Men Per, jag älskar dig ändå!!! Och om det är till nån tröst då hade fått den bästa smaken på kletet någonsin!!!! Bra jobbat!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar