tisdag 10 april 2012

Här ser ni några som sysslar med bergsbestigning!!!

Citatet kommer från bergsbestigarna ur Galenskaparnas show "grisen i säcken". För ett par helger sen var jag och Per på 100- års kalas. Det var tre grabbar som tillsammans fyllde 100 år och temat för festen var "Macken".

Vi hade tänkt att gå som Roy och Roger, men i sista stund ändrade jag mig. Jag kände mig inte så himla sexig i en blå mekar-overall skyllde jag på. Per undrade om jag tyckte det blev bättre som bergsbestigare??? Och nej, det kanske det inte blev, och inte är han med i macken heller, men om jag nån gång skulle gestalta en galenskaparfigur så var det givet för mig att det var tvunget att bli min absoluta favorit karaktär. Sagt och gjort. Jag omvandlades till bergsbestigare och Per fick gå som både Roy och Roger på egen hand!

Kul tema tyckte jag och en riktigt rolig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar