söndag 15 april 2012

Svårt att förneka...

Oftast när vi träffar släkt, vänner och bekanta så får vi höra att våra barn är så otroligt lik pappa Per! Alla TRE barnen alltså!!!???!! Ja, jag klagar inte över det... Men visst, nåt drag hade väl inte skadat om de hade ärvt av mig också, men å andra sidan, att alla barnen blivit så otroligt lik mannen som jag gift mig och skaffat min underbara familj med kan ju inte på något vis bli något negativt så jag hyllar det istället för att gräma mig...

Främst så syftar alla i första hand på deras utseende såklart. Men det finns även andra likheter (och även skillnader!!!!!).

Mest lik får jag ändå bli jävig och påstå att Erik är. Både utseendemässigt och i egenskaper.

Vi har Pers sinne för mekanik och intresse för garaget. Detta har Erik också visat stort intresse för, men även stort anlag för.

Sen har vi Pers högsta och innersta önskan om att få bli en hiphopare! Där syns det också en del likheter....

Även deras sätt att så snyggt bära upp kläderna i påsktider är slående likt... Men även Virus har en förmåga att bära upp kläderna.
För er som glömt bort hur Per ser ut i påskkläder kan jag hänvisa till tidigare påsk-inlägg i bloggen. Annars kanske det kommer en uppdatering, på begäran.... Jag glömmer det aldrig i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar