söndag 22 april 2012

Nu är vi kvitt! Big Time....

Någon som ser vad som fattas på bilden????? Jo, det ska jag tala om för er nu!

Var ju på spa i helgen. Det sista jag gjorde var att delta i ett pass. Under tiden hade min make lovat att städa ur rummet och packa ner allt som skulle med hem. Mitt vanliga dåliga samvete för att lassa över allt ansvar för en stund på maken gjorde att jag upprepade gånger frågade honom om det verkligen var ok att jag lämnade honom med allt. Han försäkrade mig gång på gång att det var helt ok och att det bara var roligt att jag ville gå iväg och köra passet. Tre gånger, TRE, hörde jag honom säga att "-det är lugnt, Per i Näs fixar detta. Jag ser till att alla saker som ska med hem packas ner och kommer med tillbaka hem!"

Bilden nedan är tagen hemifrån vår hall. Där brukar alltid min plattång hänga då det är där jag gör mig iordning på morgonen. Men som ni kan se på bilden så finns det ingen plattång som hänger där längre. Hur kan det komma sig då??? Jo, för att den hänger kvar på hotellrummet i Sunne!!!!

Och han som lovade ta med ALLT hem! Bygglampor i all ära, men nu är vi kvitt, Big Time!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar