torsdag 29 mars 2012

Njutning

Vi åkte iväg hela familjen idag för att hämta hem Jesper från Lyckan där han lekt med en kompis.

När vi åker hem väljer han att köra lite sightseeing ute i skogen med resultatet att vi hamnar bakom en nästan halv timmerbil.

Efter fem minuter är intresset fortfarande på topp hos alla av det manliga könet. Själv känner jag mig mättad på träiga intryck!

Efter 10 minuter har även barnens intryck mättats och till skillnad från mig orkar de vare sig vara tysta om det eller sitta stilla. Per muttrar nåt om att jo det kanske hade gått snabbare att vända och köra tillbaka.

Det går några minuter.
"-men passa på och titta nu och njut!" säger Per lite halvdesperat...

Nån minut senare.
"- men det är väl lite roligt ändå?" frågar Per....

Jag säger bara att jag är glad att timmerbilen var halvfull när vi kom och att den vid den här stunden var klar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar