torsdag 8 mars 2012

Jag klarade det!!!!

"- jag klarade det!!!"

Viktor ropar till mig när jag kommer ner till soffan idag på morgonen.

"-vaddå???" svarar jag och inser i samma stund jag har sagt det att det var väl den dummaste frågan i mannaminne!!!

Viktor har ju sovit första natten utan blöja inatt, och vaknat TORR!!!!!
Nu har han ju vaknat torr de flesta morgnar de sista veckorna vilket var anledningen till att han igår äntligen fick testa utan. Men för honom var just steget att slippa ta på sig en blöja vid sänggåendet ett stoooooort steg!!!!

Och vad jag förstod på pappa igår som fick äran att natta barnen då jag var på zumba, så var det en mycket mycket stor och stolt treåring som gick till sängs igår, och en om möjligt större och stoltare treåring som idag vaknade upp till en ny torr dag!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar