tisdag 12 april 2011

Så länge varade det....

.... Min nyfunna självkänsla!

Lite mindre än ett dygn senare är jag tillbaka till samma gamla Anna igen...
Att sätta sig till bords för att, inte som andra och äta nåt gott kanske, utan för att skriva c-uppsats, två hemtentor i europakunskap samt plugga inför en salstenta i juridik, kan verkligen få en snabbt tillbaka ner på jorden igen! Av dunsen i backen att döma när jag i ilfart kom farandes tillbaka, kan jag bara tacka högre makter för att jag fortfarande har kvar några välplacerade kilon på rumpan. Istället för att bli blåslagen, bryta bäcken och knäcka svanskota blev det nu bara lite ömma rump-partier. Som om det inte räckte ändå liksom, jag ska ju ändå spendera de närmaste 7 timmarna framför datorn, sittandes vid bordet på just den ömma rumpan... Oj oj oj...

Men som det Glada Blå Loket brukar säga "-Det ska gå, det ska gå, det ska gå!!!"
(En bok som jag förövrigt ändå är ganska tacksam för att den numer befinner sig i tusen bitar snart, inte pga för hårdhänta barn, utan helt enkelt för att man tack och lov inte kan läsa en bok hur många gånger som helst innan den slits sönder!!! Erik kommer tyvärr aldrig få uppleva denna beroendeframkallande berättelse, men jag tror faktiskt att JAG kommer överleva det!)

Hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar