måndag 11 april 2011

Jag är nog bäst i världen...

Vet inte hur jag skulle kunna säga det på nåt annat sätt!!!
I flera dagar nu har jag filat på mitt CV och mitt personliga brev. Varför då, du studerar ju, undrar en del av er som kanske inte hängt med i svängarna, jo därför då svarar jag, för att jag efter juni inte alls ska studera mer kanske. Och om jag inte ska studera mer, ja, då behöver jag ett jobb såklart för att kunna bekosta min överlevnad (och överflödiga och onödiga lyxkonsumtion).

Så efter att ha fått hop en del skrivna brev så kan jag bara konstatera att det kan inte finnas nån mer kompetent och god medarbetare än just mig själv. Jag skulle anställa mig själv i direkt om jag hade den befogenheten.

Fy fan vad jag är bra!

Jag är nog bäst i världen!!!

(Bara att hoppas att alla arbetsgivare där ute också är av samma uppfattning alltså!
Det är upp till bevis!
)

Hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar