onsdag 13 oktober 2010

Ojojoj...
Här sitter jag vid datorn fast jag egentligen borde måla hallen, vika tvätt, bära upp tvätt (inte mitt påhitt!!!), laga mat, städa fast det inte är någon idé med tanke på att huset just nu är en arbetsplats... Jag borde vara på stan och fixa födelsedagspresent till brorsan, och till Virus, jag borde klippa mig, kratta löv..Igen..., Plugga... Jag borde så mycket, men jag sitter här efter en mysig (om än rörig) förmiddag hos Pernilla.

Hade med två mini-Per till Pernilla idag och på nåt konstigt sätt så infinner sig inte riktigt samma kaffe-lugn då... Kan inte förstå varför... Hmm...
Virus som i stort sett är helt torr på dagarna lyckades ju först kissa ner sig... Och jag hade med ungefär så här många extrakläder... 0.... Bra jobbat där!!! Lika glad var han ändå och sprang runt naken resten av tiden... Ock så helt plötsligt kom det saker ur andra änden också...! Fördelen var väl att han inte hade några kläder då så skadan blev minimal, lite tork på golvet och sen satt han sin vanliga stund på toan tills han var säker på att han var klar. Idag gick det ganska snabbt ändå, men herrejisses vad han kan sitta länge!!! Man får inte ha bråttom när Virus ska b*a!!!
Erik ramlade och slog i kinden.... Igen.... Och precis lika snabbt som förra gången blossade det upp ett stort blåmärke hårt som en kula! jag fattar inte... Har man hur mkt kärl som helst i kinderna eller????

Nu ska jag ta mig en kaffe! Båda barnen sover så den här koppen kanske jag faktiskt lyckas få i mig fortfarande varmt och i lugn och ro!! :-)

Ha dé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar