tisdag 12 oktober 2010

Jag är inte modern!

Alltså mamma är jag, på det sättet är jag modern, men nu snackar vi mer mode och inne...På det sättet är jag inte modern, överhuvudtaget!!! Och inte Per heller... Vi blev lurade för ett ögonblick och blev materialister, vi köpte oss en varsin iPhone 4, de är ju såååååå bra... Alla älskar iPhone... Nja inte jag, jag är nog mer inne på det spåret att jag liksom HATAR dem!!!! Så enkelt är det! Den är kantig, toutch-screen (blä), tom vid star (hittar inget med andra ord), den går inte att hålla i och med vårt 3 abonnemang som man fick med och som skulle vara så otroligt underbart bra var skit! Skulle man prata i tel när man var hemma fick man gå ut på soldäcket... Jag pratar ju e del och såg inte riktigt nöjet i det när jag insåg att vintern snart är här och när minnet av förra vintern gjorde sig till känna kändes det som att jag är mer en inomhus-telefon-tjej! Visst, satt man på bänken i hallen och lutade sig mot fönstret, då kunde man iaf skicka sms så helt nyttolös var den ju inte här hemma men....
I alla fall, vi har skickat tillbaka dem och jag har tagit fram min gamla hederliga (ja 7 månader gamla iaf) mobil, med telia abonnemang. Och den rockar fett!!! Öhhh, sa jag att jag inte var modern, kändes som om det var ett uttryck man använde för typ tio år sen eller så... Men jag är för jävla go ändå tycker min man iaf!!!

Så för nån vecka framåt nu så har jag inget abonnemang, mitt nr är vidarebefordrat till Jespers nummer så jag är nåbar via samtal, men ska man skicka sms så skickar man på Jesper nr såklart!!! Men om en vecka ska det gamla goa hederliga numret vara på sin plats igen, med den gamla goa hederliga telefonen, hos mig, jag gamla goa hederliga Anna!

Nu kan vi iaf säga att vi var bland de första, men det var inget för oss! (även om Per har en liten tår i materialist-ögat)

Nu blir det fotboll!!!!

Ha dé

1 kommentar: