torsdag 17 juni 2010

Inte längre oskuld!

Idag har jag tagit årets oskuld!
Har badat!!!! Och inte bara doppat mig för att få det gjort, utan badat, på riktigt med barnen. Eller det kanske inte direkt var att bada lika mycket som att galet springa omkring och jaga en fullkomligt orädd unge som inte reagerade på att det varken var kallat, blött, djupt eller livsfarligt att inte nå botten om man bara är 1,5 år och inte kan simma!!!!!!!
Vette tusan om jag kommer att åka iväg till stranden med hela hopen själv under sommaren i den utsträckning som jag tidigare trott. Men visst det var bra för min motion, frågan är om det var så bra för hjärtat och hjärnan!
Hoppas det riktigt regnar imorgon, råkade i ett uns av sinnesförvirring lova en repris av dagen fast en heldag med matsäck, filtar och leksaker på stranden (naturligtvis innan vi kommit fram till stranden första gången).

Jag säger bara"- tack Erik för att du fortfarande ligger kvar där jag lägger ner dig längre än minuter!!!"

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar