torsdag 18 november 2010

Har fått svar....





För andra gången i mitt liv har jag av professionella kunniga experter (det är väldigt viktigt att påpeka det) fått veta att jag är.... Normal!!! Fullkomligt normal!!!
Så ni som anat något annat... kanske dags att rannsaka er själva och inse att felet kanske ligger närmare än vad ni tidigare trodde!

Men jag kan väl även erkänna att jag skulle inte vara så fruktansvärt himla normal utan de fyra underverken som står mig närmast!

Måste nog erkänna (igen) att mitt anti-Svensson-liv på riktigt börjar gå utför... Känner mig mer och mer som en Svensson för varje dag... Men då är jag ju också så otroligt himla normal ju så det är väl normalt att känns så då...

Ville bara berätta att jag är normal!

1 kommentar:

  1. Tror jag inte ett endaste dugg på, du har helt enkelt mutat läkaren eller vem som nu sagt att du är normal =)

    SvaraRadera