torsdag 18 november 2010

Utveckling...

Utvecklingen går framåt... Eller bakåt... Eller ut i hallen... Det beror på hur man ser på saken.
Borde ha börjat ana oråd när Pers klocka ringer och det fortsätter vara helt tyst och stilla inne i Viktors rum. men inte, jag somnade snabbt om igen... vaknar snart igen av att det är ett väldans ljussken i rummet... Ja så mycket det nu kan bli av en mobiltelefon men ändå... Hinner tänka några tankar om vem som kan smyga omkring i rummet och eftersom jag hade somnat om på en hundradelssekund efter att Per knallat upp så var sannolikheten att jag skulle komma mig för att tro att det var han som smög i rummet inte så stor. Nu var det han som tassade omkring... Och letade... "-Men va sjutton gör du?" Det var det jag fick ur mig sådär i mörkret kl 6 imorse... "-Viktor är borta!!" Var det svar jag fick. på en bråkdels sekund var jag uppe i rummet. Vad säger du??????? hur kan en unge bara försvinna över en natt?????????? Vi fick tända upp och lyfta på alla kläder och täcken... Nej han var borta!
Nu hade han inte kommit så långt men på nåt sätt fått upp dörren
ut till hallen (den är tröööög) och där hade han lagt sig på hallgolvet istället. Med dörren som ryggstöd och huvudet vilandes mot grinden ner till trappan... Och nu sov han djupt. Vi fick liksom skjuta upp dörren så det skulle gå att komma ut. Lite trångt med tanke på alla skit som står där ute i hallen och tillslut vaknade han och följde yrvaket med in in vår säng... Vi la oss tillrätta och somnade precis om igen... Då hör jag ett gällt läge som viner genom huset!!!!!!!!!! Jaha, Erik verkar ha sovit klart! Bara att stiga upp!

Nu blir det frukost, dagis för Virus och Hemtenta för mig!
Väntar in barnvakten som är tillbaka efter en välbehövlig paus på ett par veckor i Thailand!

Ha dé

1 kommentar:

  1. Viktor är ju bara Hur go som helst ju ,.,, men gud vilken syn ja fick för ögat hur Pär i Näs stappler omkring skratta högt här hihi. Tur ni hitta lilleman kram å lyck till/ Pernilla

    SvaraRadera