fredag 26 augusti 2011

Förlåt!

Usch vad jag skäms...

Jag ber om ursäkt om det var någon som tog illa upp av mitt förra inlägg.... Egentligen så finns det ingen anledning att göra det eftersom jag inte skrev nåt illa om någon, men indirekt så finns det kanske de som kände att det var mindre positivt riktat gentemot vissa och det var absolut inte min mening... Ni som känner mig, och vet hur jag funkar vet att det är precis motsatsen...

Och kanske är det just därför som jag också nu efter några timmar känner att jag ändå måste förklara mig och be om ursäkt, till eventuella personer som kan ha känt sig träffade av mitt klumpiga uttalande...

Jag är fortfarande fruktansvärt trött på att vara arbetslös och känner mig faktiskt bättre än "arbetslös", och det kommer jag aldrig att be om ursäkt för! Jag är riktigt stolt över mina fem år på universitetet och alla mina hundratals högskolepoäng, och kanske är det just därför jag känner mig så hopplöst frustrerad och som att det står en stor vägg, likt Berlinmuren rakt framför näsan på mig... Men jag vet också att om den muren föll, ja då kommer även min bastanta vägg att falla!!!! Någon gång!!! Jag är positiv!!!

Hola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar