onsdag 9 november 2011

Flödande kreativitet!!!

Förra helgen satt vi och målade, hela familjen... Jag och Per fick i uppdrag av de små att måla en buss. Det gjorde vi. Min är till vänster i bild, den blå. (ja jag vet att den har för många däck, jag har hört det i en vecka nu....!!!) Pers är bussen till höger i bild, den där chassit inte sitter förankrade i däcken alls...!

Vi utvecklade målandet och jag gjorde nåt som skulle likna en monstertruck, till vänster i bild, och Per skulle måla Fiabuss från Meckar Micke filmerna (ja, de går fortfarande varma hemma hos oss!!!).

Det man kan konstatera, om nu jag och Per skulle ha missat det själva, är väl att ingen av oss är nån höjdare på att rita... Vi har gått från bristande talang till helt talanglösa helt enkelt... Men å andra sidan så kan man urskilja en nyansskillnad mellan oss kanske... Viktor ansåg att alla teckningar som pappa ritade var mycket finare och mycket bättre än mina!!!!

Öhhhh, hallå??????

Jag håller inte med! Men sen är jag nog partisk också... Jag hatar att förlora och det blev en tävling om prestige... Men visst är väl mina bilder lite bättre än Pers????? Bara lite???? En gnutta???? En endaste liten gnutta???? Snälla????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar