fredag 10 september 2010

VG!!!!!

Nu blev det sådär längesen igen!!!!
Men det har hänt en del så det är inte för att det inte funnits nåt att skriva om utan för att tiden helt enkelt bara sprungit ifrån...

Allas skolar/dagis har som sagt börjat, vilket då inkluderar även min! Och jag är bara såååååå glad! Det är en toppen kurs med toppen kursare! Varje föreläsning har varit hur bra som helst, och man har inte riktigt velat att de ska ta slut. Så nu sitter jag en fredag fm och bara längtar tills på tisdag!!!! Borde kanske längta efter helgen när man får träffa Per lite mer då han jobbat precis varenda kväll den här veckan men.... ;-) (ungarna har jag träffat i massor, tre lediga dagar i veckan).
Jesper har äntligen fått börja sitt efterlängtade fritids också. Nu ska man bara få ihop det så han får vara där lite grann. Fick han bestämma skulle han vara där mån-fred 6.30 till 16.oo (har jag sagt tidigare att han är en av de knasiga i vår familj????)

Erik reser sig mot möbler och tar sig ibland helt ovetandes runt längs dem. Kommer han däremot på att han är uppe och går efter möblerna blir han rääädddd.... Och då syns det mycket tydligt... Han har ett enormt minspel den mannen...

Virus har fått börja lite längre dagar på dagis. Mellan 9-16 några daar i veckan. Och det märks även på honom. Så nu har vi två små-fisar som lägger sig mellan 18-18.30 på kvällarna. Det är riktigt skönt, men man blir lite låst vid hemmet om man tänkt sig göra nåt. Kanske därför tur att man har helgerna!!!
Och i stort sett pott-tränad! Har blöja på natten (som är blöt) och när han sover middag (som är torr).

VG!!!!!! Det betyder att jag har fått VG!!!! Inte bara på tentan jag gjorde i augusti, utan på hela juridik 2 kursen!!!!!! Så otroligt glad för det!!! En stooooor klapp på axeln gav jag mig!!!

Lagade thai-mat igår. Det blev super. Alltid roligt att prova nåt nytt. kanske vore ett tema till nästa tjej-träff som jag ska försöka få till. Meningen var att september skulle vara när det gick av stapeln, men har inte hunnit eller orkat pga huvudvärken (som för övrigt fortfarande är kvar, men bättre. Och har inte haft yrsel på några dar nu så....)
Nu verkar det som om det blir i okt, och då är det precis ett år sen förra gången! Alldeles för länge!!!! Men nu banne mig! Thai och glada vänner!!!!!

Ja just det ja! Jag har fått glasögon också! Översynt är jag!

Ha dé

1 kommentar:

  1. Låter som du är inne i ett bra flyt nu Anna :) Stort grattis till VG!!
    Kram Therese

    SvaraRadera