måndag 23 augusti 2010

Vardag igen... På riktigt...

Idag gick det bättre med att få iväg gubben till jobbet!
Men vi var nog båda två lite oroliga att han skulle bli hemma ännu längre. Han har nämligen nu under söndagen haft ont i skinkan. Mycket ont. Han gick nog och intalade sig själv att han måste ha sträckt sig när vi var ute i trädgården och grejade under dagen. Och han blev bara mer stel och fick mer ont under kvällen. Känns det igen??? Japp, för en vecka sen var det precis så det började med foten. Så inte konstigt att han började fundera... Och jag med... Det som nu har varit fel, om det var gikt eller inte, så satt det oavsett i lederna och kan ju såklart spridas runt i kroppens andra leder så... Det sista Per sa till mig inatt innan han somnade var "- Så här ont gjorde inte ens natten innan foten!" Per sov gott, jag sov mindre gott!
En nackdel med mig är att jag på nåt sätt lyckas ta på mig alla näras problem. Så när de ligger och sover gott om natten, ja då går jag igenom allt negativt som istället borde vara deras jobb att analysera. Jag brukar skylla på komparativa fördelar!!! Man ska syssla med sånt man är bra på, och jag vet ingen som är bättre på att grubbla och analysera än mig!!! Det är inte ur inget som Per påstår att folkbokföringen skrivit fel när de registrerade mig. På nåt sätt blev Annalysera bara Anna.....

Hoppas inte det blir fel igen då när mitt nya namn ska registreras... Anna Rosenäs!!! För JA allihop!!!!! Nu ska det vara klart!!!!! Vi väntar med spänning på alla papper och allt som ska göras!!!!!!!!!!!

Nu ska jag och lille Erik ta en kopp kaffe!
Gör det ni med vettja!!!!

1 kommentar:

  1. Åh! Fru Rosenäs! Va kul att det är klart.
    Och jobbigt för brorsan.. Maken till envis får man visst leta efter

    SvaraRadera